Max factor 2000 Calorie curved brush, Sephora pore minimizer and eye liner

Dragi moji, posle nekog vremena od kako sam kupila ove proizvode, resila sam da sa vama podelim moje misljenje o njima. Dakle krenucu od najstarijeg po vremenu kupovine- Max Factor 2000 calorie maskara sa oblom cetkicom. To je neka nova,upgrade verzija stare i svima poznate 2000 calorie,koja je prakticno klasicna maskara Max Factora. Kako mi je trebala maskara gledala sam,gledala, i kako mi nista nije specijalno palo za oko resila sam da probam ovu Max Factorovu maskaru.

U principu njihovi proizvodi su kvalitetni,pa sam mislila cak i da nije nesto cime cu biti odusevljena,bice ok verovatno... I tako je i bilo. Ova maskara,priznajem,lepo izvije trepavice, i ima lepu crnu boju. I to je to. Odprilike. Nije postojana, nece se razmazivati,ali nece ni ostati dugo na trepavicama, sasusi se i kao da niste ni stavili neku maskaru. Njena cena je oko 800 dinara... Uglavnom,moze da posluzi... za ponekad, na kratko, ali u principu je nesto sto ne bih preporucila da kupite,jer za te pare ili malo vise mozemo da kupimo mnoooogo bolju...


Sledeca stvar je Sephora eye liner u boji 08 cuivre.copper . Ovaj ajlajner je bio na popustu kada sam poslednji put bila u Sephori pa sam odlucila da ga probam. On je stvarno interesantan. Za svaki dan, prirodno deluje, ne razmazuje se, ja sam zadovoljna sa njim. Interesantan je. Nije nesto sto po svaku cenu moram da imam,ali je sasvim pristojan.

Treca stvar koju sam kupila je takodje iz Sephore-Pore reductor. Fluid za suzavanje pora. Koristi se tako sto se nanese nocu i navodno posle 28 dana primeticete poboljsanja u vidu suzenih pora, manjem lucenju sebuma... Resila sam da ga probam iz radoznalosti. I ono sto sam primetila je da zaista smanjuje sjaj na licu, pogotovu to primetim ujutru... Ali da suzava pore,to nisam primetila. Mozda je to neka minimalna promena koju ja ne primecujem,ali pre bih rekla da jednostavno  tu ne moze mnogo sta da se promeni. Posto imam mesovitu kozu, stavljala sam taj fluid samo na oblast oko nosa, i nisam videla promene... Inace cena mu je 900 dinara...


Za sada toliko, zelim svima lep vikend i odmor!!!

Hello! My dear friends, after a while since I bought these products, I decided to share with you my opinion about them. So I will start with the oldest at time of purchase-Max Factor 2000 Calorie mascara with a rounded brush. It is a new upgrade version of the old and familiar to all 2000 calorie, which is practically a classic Max Factor mascara. How I needed mascara I watched, watched, and how I fell nothing special about any of themvI decided to try this Max Factor mascara.

Their products are good quality, so I think even that is not something I would be delighted, probably will be ok ... And so it was. This mascara, I admit, gives a nice twist eyelashes, and has a nice black color. That's it. Roughly. It is not stable​​, will not stay long on the eyelashes, dry out and as if you did not put any mascara. Its price is about 10-12 $ ... Basically, can serve ... for sometimes, briefly, but this is something I would not recommend to buy because with a little more money we can buy better stuff.

Next thing is Sephora eye liner color cuivre.copper 08. This eyeliner was discounted when the last time I was in Sephora and I decided to try it. It was really interesting. For each day, looks natural, does not smudge, I am satisfied with it. It is interesting. It's not something at all costs I need to have, but it is quite decent.

The third thing I bought from Sephora also Pore-reductor.

 It is used by being applied at night and apparently after 28 days notice improvements in the form of narrow pores, less secretion of sebum ... I decided to try it out of curiosity. And what I noticed is that really reduces the shine on the face, I especially noticed that in the morning ... But the narrowing of pores, that I didn't noticed. Maybe it's a minimal change that I did not notice, but before I said I just can not do much to change. Since I have mixed skin, I put the fluid only to the area around the nose, and I did not see a change ... Otherwise, price is about 13-14 $ ...

That's it for this time, see you soon...
Have a great day!

Коментари

  1. Molim te napisi nesto i za nas blondine, kako da nam kosa bude zdrava i sjajna a ipak blajhana -)))?

    ОдговориИзбриши
  2. Drage blondine,istrazicu ovu temu, i pisacu uskoro o tome... Veliki pozdrav!!!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови