Maskare - Loreal Volume milion lashes excess, i Victoria's Secret Epic

Maskara je skoro svim devojkama najbolji prijatelj, i uvek na listi sminke proizvoda bez kojih ne mozemo, a kako smo uvek u potrazi za onom pravom, boljom, moj mali doprinos bice uporedna recenzija dveju koje trenutno koristim.

Prva na spisku je L'oreal Volume milion lashes excess. 
U interesantnom crveno-zlatnom pakovanju, barem na kratko ce zadrzati Vas pogled. 



Obecava rascesljavanje odnosno razdvajanje trepavica ali i volumen bez grudvica.
Maskara zaista lepo oboji trepavice, ali njen efekat na mojim trepavicama je prilicno blag. Cini mi se se slepe, pa onda cak izgledaju i retko. Maskara je prilicno vlazna, ne razmazuje se, ali joj treba malo vremena da se osusi na trepavicama. Mozda bi odgovarala onima koji vole da kombinuju maskare, ali ako ovu stave kao drugu. Sto se tice volumena mislim da tu ne daje efekat. Ne mogu reci da je maskara losa, ali od L'oreala, i za taj novac, ocekujem bolji efekat. Mislim da je necu ponovo kupiti. Njena cena je oko 1500-1600 dinara, sto je negde standardno za L'oreal maskare.

Sledeca je Epic maskara by Victoria's secret.




Izvinjavam se sto je pakovanje malo osteceno, ali cesto sam je nosila sa sobom :)
Ova maskara, kao i prethodna, prilicno je vlazna, lepo razdvoji trepavice tj rasceslja, i da malo volumena, neki prirodni izgled. Dobra je za svaki dan, ne slepljuje trepavice, nema razmazivanja. Verovatno cu je ponovo kupiti.

Toliko od mene za ovaj put!

Koje maskare vi koristite, koji su vam trenutni favoriti?





Коментари

Популарни постови